Jaké suvenýry si odnést z akcí? Takové, které dávají smysl i styl

Znáte to – zúčastníte se festivalu, konference nebo sportovního dne a na konci si odnášíte víc než jen dojmy. V tašce vám zůstane několik drobností, které jste během akce dostali. A právě ty často rozhodují o tom, jak si danou událost zapamatujete.

Reklamní předměty dnes nejsou jen levnými dárky, které po pár dnech končí v šuplíku. Když jsou dobře navržené a kvalitní, stávají se součástí každodenního života. Fungují jako praktické pomůcky, památky i stylové doplňky – a navíc v sobě nesou emoci i příběh.

Když reklama přestane být reklamou

Dnešní účastník akce už nechce jen tričko s obřím logem nebo propisku, která po třech dnech nepíše. Chce něco, co má smysl. Co se dá používat. Co vypadá dobře. Co neřve „reklama“, ale přesto reprezentuje značku nebo událost.

Moderní reklamní předměty se tak stávají elegantním spojením praktického designu, decentního brandingu a funkční hodnoty.

Co lidé skutečně chtějí a používají

Silikonové náramky

Jsou lehké, barevné, pohodlné. A hlavně – přenosné. Náramek s potiskem loga, sloganu nebo hesla si lidé nechávají jako připomínku akce, kterou si užili. Nosí je na zápěstí, na batohu, v autě.

Ideální pro hudební festivaly, sportovní události, školní srazy nebo charitativní běhy.

Tužky a propisky

Ano, i v roce 2025 lidé pořád rádi píšou. Kvalitní tužka nebo propiska se nikdy neztratí – v kanceláři, doma ani v kabelce. Navíc má obrovský prostor pro nenápadný, ale účinný branding.

Když dobře píše, vypadá pěkně a padne do ruky, používá se klidně i měsíce. A to už je reklamní plocha, kterou vám žádný online banner nenabídne.

Tašky s potiskem

Látkové nebo igelitové – hlavní je, aby byly pevné, použitelné a vizuálně zajímavé. Tašky s logem akce nebo stylovým designem jsou skvělou památkou i praktickým pomocníkem na nákupy, do školy nebo do práce.

Navíc se s nimi nosí vaše značka po ulici – dlouho po skončení akce.

Klíčenky a lanyardy

Jsou to drobnosti, ale právě ty lidé často používají denně. Klíčenka s logem oblíbené události nebo lanyard s nápaditým potiskem může mít funkci nejen praktickou, ale i symbolickou – připomíná zážitek, tým nebo komunitu.

Navíc jsou levné na výrobu a lehké na distribuci – ideální na velké eventy s množstvím účastníků.

Proč promyšlený suvenýr funguje

Úspěšný reklamní předmět má tři vlastnosti:

  1. Je užitečný. Lidé si nechají jen to, co jim slouží.
  2. Je hezký. Vzhled rozhoduje, jestli ho budou používat, nebo skončí v zásuvce.
  3. Je osobní. Pokud vyvolá vzpomínku nebo emoci, má mnohem větší šanci přežít.

Když se tohle všechno spojí, vznikne předmět, který člověk opravdu chce. A tím i značka, kterou si bude pamatovat.

Suvenýr, který přežije akci

Dobře vybraný a navržený reklamní předmět je víc než jen dárek – je to médium. Vypráví příběh akce, připomíná značku, stává se součástí života. A právě proto dává smysl do něj investovat čas i kreativitu.

Chcete, aby si lidé na vaši událost vzpomněli i za měsíc? Za rok? Dejte jim něco, co si s sebou odnesou – doslova.