Jak dát o svém e-shopu vědět? Možností je ve světě online hned několik
Vlastníte e-shop a chcete ho dostat co nejvíce do povědomí? Chcete se radovat z vysokých zisků a těšit se z hezkých ohlasů, které budete získávat? Abyste se dostali co nejvíce pod kůži svým potenciálním zákazníkům, je vhodné využít marketingové nástroje. A sem mimo jiné spadá samozřejmě i online reklama, ať už se bude jednat o jakoukoli formu. Pojďme se podívat na ty, které jsou ve světě online využívané nejvíce.
PPC reklamy jsou králem parketu
Úvodem je nutné si uvědomit, že co e-shop nebo společnost jako taková, to trochu jiná cílová skupina zákazníků a také to jiné cíle podniku jako takového. Právě cíle a cílové skupiny je nutné brát v potaz především, a to už i v případě, že vybíráte vhodnou/odpovídající reklamu.
Ve většině případů však vychází jako ideální možnost PPC reklama, kterou můžeme označit za krále parketu. Jedná se o online nástroj propagace, který je velmi flexibilní. Člověk si může vybrat, jakou část sortimentu zpropaguje, co konkrétně bude inzerovat, případně jaké argumenty použije. Navíc je možné reklamu nejen kdykoliv spustit, ale samozřejmě i kdykoliv zastavit či snížit/navýšit budget na tento typ propagace.
Bannery nejsou pasé
Mnoho jedinců se domnívá, že reklamní bannery jsou pasé. Nemluvíme však o reklamních bannerech pouze v tiskové podobě, ale jsou to také online displejové reklamy, jež mají jen typickou bannerovou velikost.
Umístěny tak mohou být prakticky kdekoliv, kde jsou „na ráně”. Velmi často se umísťují například na online magazíny nebo partnerské e-shopy či do vyhledávání.
SEO jako podpůrný pomocník
Pokud však do reklamy nechcete příliš investovat, za zvážení stojí SEO. Takzvaná optimalizace pro vyhledávače může člověku přinést návštěvnost prakticky zadarmo. V rámci SEO pracujete s popularitou na internetu a snažíte se dostat na přední příčky ve výsledcích vyhledávání.
Je sice pravdou, že se jedná o vynikajícího pomocníka, na druhou stranu je to běh na dlouhou trať, který nelze jen tak snadno urychlit nebo výrazně zkrátit dobu, během které se na přední příčky vyhledávačů dostanete.