Pomůcka pro utřídění myšlenek i stylovou prezentaci. Máte ji v kanceláři?

Složité výpočty, řešení obtížných problémů a plánování pracovního postupu si žádá sofistikovaný přístup. Toho dosáhnete využitím praktických pomůcek, kde své myšlenky uvidíte přehledně zaznamenané. Co všechno by nemělo chybět ve vaší kanceláří a jak postupovat při řešení náročných úkolů? Čtěte dále a dozvíte se to.

Flipchart pro nákresy a myšlenkové mapy

Flipchart je stojan s většími archy papíru sloužící jako tabule. Dají se na něm snadno demonstrovat myšlenky, grafy a podobně. Svoji prezentaci si můžete připravit již dopředu a během akce pouze otáčet jednotlivé listy. Druhou možností je přímé kreslení a zápis toho, co říkáte. V posluchačích to probudí dojem, že jsou přímou součástí celého procesu. Flipcharty najdou své využití ve firmách při prezentaci, školení a hromadném meetingu pro vyřešení určitého problému.

Názorná prezentace a meeting

Když na něčem pracujete a chcete přímo zaznamenat připomínky kolegů, je taková tabule s papírovým výstupem, který si můžete ponechat, výborným řešením. Snadno ostatním předvedete svůj záměr, ale často je právě psaní určitých bodů do schématu podnětem pro získání cíleného závěru. Vyzkoušejte změnu od statických prezentací, kam není možné přidávat další údaje. Navíc se flipchart hodí i pro osobní potřebu zaznamenání myšlenkové mapy.

Na vybavení kanceláře opravdu záleží

Jestli chcete podávat skvělé výkony, musíte mít ideální podmínky. Pro práci v kanceláři většinou nestačí jenom tužka a papír, ale potřebujeme celou řadu pomůcek a vychytávek. Hodit se můžou pořadače, zvýrazňovače, sponky, ale i právě zmíněný flipchart. Vyzkoušejte si sami, co všechno potřebujete pro maximálně efektivní práci a schopnost řešit i obtížné pracovní úkony. Uvidíte, že se správným vybavením to hned půjde mnohem lépe a práce vás bude i bavit.